www.zulukuki.com

BLOG, KTÓRY OBECNIE PRZEGLĄDASZ JEST NIEAKTYWNY OD DŁUŻSZEGO CZASU. JA NADAL PISZĘ I MAM SIĘ DOBRZE. ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ: WWW.ZULUKUKI.COM

środa, 23 maja 2012

Moim okiem na: 5 Element - Knowledge Spot. | 23.05.2012 - Gdańsk


darmowy hosting obrazków


Za nami pierwsze spotkanie z cyklu wydarzeń "5 Element - Knowledge Spot."
Co mogę ja powiedzieć na jego temat? Z racji na to, że jestem jego inicjatorem jak i osobą, która je poprowadziła dzięki współpracy z Sceną Muzyczną Gdańsk mogę jedynie przedstawić kilka danych technicznych i moich odczuć odnośnie zaangażowania w panel dyskusyjny.
Spotkanie rozpoczęliśmy kilka minut po 17 gdyż spodziewaliśmy się (i słusznie), że ktoś może jeszcze wpaść spóźniony. Frekwencja ogromna nie była ale wraz z Łukaszem mieliśmy tą świadomość, że wydarzenia typu wykład do rozrywkowych nie należą, więc przyciągną raczej ludzi rzeczywiście zainteresowanych tematem. Niezależnie od tego ile, ważne że byli ! Czas rozpocząć.

darmowy hosting obrazków

   W programie pierwszego spotkanie pierwszym elementem był wykład, podczas którego główną uwagę skupiłem na mieście Nowy Jork, zmianach politycznych, nowym planowaniu miasta oraz na powody powstania ulicznych gangów, ich strukturze, funkcjonowaniu i transformacjach. Ponadto przedstawiłem wpływ gangów ulicznych na wczesne czasy kultury Hip Hop, historię pierwszych imprez Hiphopowych oraz sylwetki Ojców Chrzestnych naszej kultury.
   Wykład płynnie zakończył się przechodząc w kolejny planowany element jakim był panel dyskusyjny. Uczestnicy spotkania szybko zaangażowali się w poruszane tematy dzięki czemu z radością mogę stwierdzić, że panel dyskusyjny był rzeczywiście panelem dyskusyjnym, a nie monologiem prowadzącego. Różnorodność poglądów jak i chęć wypowiedzenia się i czynnego brania udziału w panelu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Cieszę się, że mogłem porozmawiać z ludźmi, którzy w moim odczuciu mają jasne podejście co do poruszanej tematyki.

darmowy hosting obrazków
   Trzecim, ostatnim punktem spotkania był film "Flyin Cut Sleeves" obrazujący przedstawiony w wykładzie temat gangów ulicznych Nowego Jorku, głównie gangu  Savage Skulls. Niestety życie to bajka tylko z różnym scenariuszem i w trakcie gdy uczestnicy spotkania zapoznawali się z treścią materiału, ja musiałem złapać za plecak i uciekać do pracy. Mam nadzieje, że moja nieobecność w trakcie filmu nie wpłynęła negatywnie na jego treść - bo jak by miała : )


Ciężko mi powiedzieć jak było bo o to należałoby zapytać uczestniczących w spotkaniu. Ja się cieszę, że tacy byli.


   W czerwcu kolejne spotkanie w ramach wydarzenia "5 Element - Knowledge Spot.", które tak jak pierwsze odbędzie się w siedzibie Sceny Muzycznej Gdańsk. Informację o dacie już wkrótce.


WE ARE HIP HOP !

Kuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz