www.zulukuki.com

BLOG, KTÓRY OBECNIE PRZEGLĄDASZ JEST NIEAKTYWNY OD DŁUŻSZEGO CZASU. JA NADAL PISZĘ I MAM SIĘ DOBRZE. ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ: WWW.ZULUKUKI.COM

niedziela, 16 września 2012

Z aparatem w dłoni: Niedziela z muralami | 16.09 | Gdynia

Kolejna wyprawa w Trójmiasto w poszukiwaniu wrażeń estetycznych. Tym razem udałem się do Gdyni zobaczyć efekty tegorocznego festiwalu Trafic Design. Niestety jak na złość dziś nie miałem do dyspozycji aparatu, więc piękno gdyńskich murali sfotografowałem iPod'em. To oznacza także, że będę musiał w nieodległej przeszłości powrócić tam by zrobić zapis obrazu w lepszej jakości.

darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków


Zdjęcia robione iPod'em nie oddają ani trochę efektu tych pięknych prac.
Każdego dnia coraz bardziej zakochuję się w Trójmieście.

Kuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz