www.zulukuki.com

BLOG, KTÓRY OBECNIE PRZEGLĄDASZ JEST NIEAKTYWNY OD DŁUŻSZEGO CZASU. JA NADAL PISZĘ I MAM SIĘ DOBRZE. ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ: WWW.ZULUKUKI.COM

czwartek, 18 października 2012

Emocje mówią wierszem: "Papierowa osobowość"


Papierowa osobowość
Pudełko, norma i Ty w nim
a na twarzy maska wenecka.
Na której farbą świeżo pociągnięta kreska
nie sprawi, że będziesz kimś innym

Siedzisz w pudełku znaków pełnym
gdzie ja zamknięty krzyczałbym 'dosyć!'
Instrumentami dzisiaj są tu nerwy
Uspokajają je wszelkie przywódcze głosy

Próbujesz ściągnąć maskę,
nakładając tym samym na nią następną
Moja pozbawiona wycięć na oczy
pozwala jedynie świat eksplorować zębom
I gryźć !
Wygryziona dziura w pudełku
bez znaków pozwala iść
gdzieś... 
gdziekolwiek...
po ciemku...


Kuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz