www.zulukuki.com

BLOG, KTÓRY OBECNIE PRZEGLĄDASZ JEST NIEAKTYWNY OD DŁUŻSZEGO CZASU. JA NADAL PISZĘ I MAM SIĘ DOBRZE. ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ: WWW.ZULUKUKI.COM

poniedziałek, 5 listopada 2012

Psychologia x Hip Hop: ' Trójmiejski Hip Hop bada Trójmiejski Hip Hop' | Projekt.

darmowy hosting obrazków

5 Element - Knowledge Spot - jest cyklem spotkań edukacyjnych, które kilka miesięcy temu jako projekt zaproponowałem Scenie Muzycznej Gdańsk. Projekt został odebrany pozytywnie i zaakceptowany dzięki czemu w maju tego roku odbyło się pierwsze spotkanie. Po przerwie wakacyjnej, w październiku odbyło się kolejne spotkanie zatytułowane "Unity. Hip Hop leaders wake up!". Najbliższe spotkanie już 23 listopada ale o tym niebawem napiszę dokładnie.

Podczas ostatniego 5 Elementu, w trakcie panelu dyskusyjnego poruszony został temat spostrzegania kultury Hip Hop w różnych środowiskach oraz przez ludzi reprezentujących różne grupy społeczne. W trakcie dyskusji zaproponowałem stworzenie rzeczywistego badania by sprawdzić co tak naprawdę mają do powiedzenia o kulturze Hip Hop różni ludzie - zarówno ci którzy są jej częścią jak i ci, którzy uważają, że nie mają z nią nic wspólnego. Pomysł padł, dyskusja trwała nadal. Na zakończenie spotkania poinformowałem uczestników o tym by chętni wziąć udział i poprowadzić wspólnie badanie zostali jeszcze w sali. Szczerze liczyłem maksymalnie na 1-2 osoby, które się tym zainteresują. Ku mojemu zaskoczeniu inicjatywa została przyjęta przez dużo większą ilość osób co pozwoliło nam stworzyć grupę badawczą.
Na dniach na terenie Trójmiasta (Gdańsk-Sopot-Gdynia) przeprowadzona zostanie ankieta opracowana jako wspólny projekt Hiphopowców Trójmiejskich.
Po co to wszystko?
Przede wszystkim by zebrać informacje odnośnie spostrzegania naszej kultury w różnych grupach społecznych, a następnie na podstawie wyników by zastanowić się jakie działania możemy przeprowadzić by zwiększyć świadomość poszczególnych grup.

Jeżeli jesteś chętny/a przyczynić się do tego i wziąć udział w tymże projekcie, zapraszamy!
Zainteresowani są proszeni o wysłanie wiadomości na:
https://www.facebook.com/5ElementKnowledgeSpot
z informacją o chęci przyłączenia się do grupy badawczej.

Wszyscy członkowie grupy otrzymają ankiety oraz pozostałe materiały potrzebne do ich przeprowadzenia.
Czysta inicjatywa!
Zbiór informacji kończy się 23 listopada, kiedy to podczas kolejnego 5 Elementu ankiety zostanę przekazane przez uczestników grupy do podliczenia.

Trójmiejski Hip Hop bada Trójmiejski Hip Hop!
Przyłącz się i rozwijajmy to razem!

Kuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz