www.zulukuki.com

BLOG, KTÓRY OBECNIE PRZEGLĄDASZ JEST NIEAKTYWNY OD DŁUŻSZEGO CZASU. JA NADAL PISZĘ I MAM SIĘ DOBRZE. ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ: WWW.ZULUKUKI.COM

wtorek, 4 grudnia 2012

Moim okiem na: "O Hip Hopie w szkolnej ławce" | III LO w Gdyni | 04.12. | Godz. 17:00

darmowy hosting obrazków
Było ok.


Kuki.






















   I tak mógłbym to skomentować gdyby całe to wydarzenie nic dla mnie nie znaczyło. Sprawa ma się jednak inaczej.
   To co najbardziej fascynuje mnie w tym wszystkim to organizacja, a raczej rola organizatora. Coraz częściej mam do czynienia z młodymi ludźmi (15-19 lat), którzy to właśnie wychodzą z inicjatywą oraz podejmują się organizacji różnego rodzaju wydarzeń. To niesamowite!
   Tym razem inicjatorem wydarzenia była Anna, która pewnego dnia zapytała o możliwość odbycia się wykładu na temat kultury Hip Hop u niej w szkole. Po dojściu do porozumienia, Anna błyskawicznie podjęła działania mające na celu zrealizowanie celu jakim jest wykład w III LO w Gdyni. Spontanicznie wymyśliłem nazwę, Anna postarała się o plakat, wideo zapowiadające oraz stworzenie wydarzenia na facebooku. Wszystko przebiegło sprawnie i tak dziś, czwartego grudnia 2012 roku, wraz ze Śniegiem pojawiliśmy się na auli jednego z najlepszych liceów w Polsce.
   Na sali nie licząc nas i organizatorki przybyło 45 osób co dla mnie jest bardzo pozytywnym znakiem.
Spotkanie poprowadziliśmy wspólnie ze Śniegiem, który nieustannie pogłębia swoją wiedzę i chce się rozwijać w jej przekazywaniu. Podczas tego spotkania, do niego należało omówienie szeroko rozumianego DJ'ingu. Ja zająłem się resztą. Bardzo cieszy mnie fakt iż działam wspólnie z kimś, kto wystawia się na ogromne próby i zbiera się na dużą odwagę po to by się rozwijać.
Spotkanie zakończyliśmy prosząc chętnych o pomoc i wypełnienie ankiety dla pewnej kobiety i ku mojemu zaskoczeniu przy stoliku pojawiła się długa kolejna osób chętnych pomóc i wypełnione zostały wszystkie komplety. Mega!


darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków

Plus miło jest usłyszeć z ust nauczycielki historii, która uczestniczyła w całym wydarzeniu, że jest miło zaskoczona oraz jak najbardziej popiera tego typu inicjatywy.
   Jedno działanie pociągnęło za sobą sznur następnych. Obserwując działanie Ani oraz uczestnicząc w moich spotkaniach "5 Element", uczniowie innych szkół wyszli z podobną inicjatywą.
Następne spotkanie "O Hip Hopie w szkolnej ławce" - II LO w Gdańsk,u już w czwartek 06.12.2012.


_____________________________________________________________________


   Dziś wracając do domu przypomniałem sobie gdy pewnego dnia będąc jeszcze uczniem szkoły średniej, podczas pewnej lekcji siedząc w środkowym rzędzie, w czwartej ławce, na wyrwanej kartce ukrytej w zeszycie przedmiotowym, uciekając w świat marzeń pisałem o tym, że chciałbym by kiedyś o Hip Hopie mówiono w szkołach.
Heh...
"Uważaj czego pragniesz"




Pytanie czy się spełniam, w tym miejscu i czasie byłoby pytaniem retorycznym.
Kuki.

1 komentarz: