www.zulukuki.com

BLOG, KTÓRY OBECNIE PRZEGLĄDASZ JEST NIEAKTYWNY OD DŁUŻSZEGO CZASU. JA NADAL PISZĘ I MAM SIĘ DOBRZE. ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ: WWW.ZULUKUKI.COM

czwartek, 5 stycznia 2012

Partaq/Dk/Dj Ms - Daj Spokój EP 2012



Daj spokój EP jest pierwszą epką w składzie:
Partaq jako MC, Dk jako główny producent oraz na
stałe na gramofonach Dj Ms. Hasło Daj spokój
funkcjonuje jako tytuł EP jak i również nazwa
nowej formacji. W zamierzeniu płytka miała być
krótka i w 100% koncertowa, oraz dać słuchaczom
czysty klasyczny rap na dobrych samplach.


Tracklist:

01. Chodzę po mieście
02. Dokąd to zmierza
03. Daj spokój
04. Hate'ujesz mnie
05. Daj mi spać
06. Ogarnij
07. Rap styl



Według mnie dobra, bujająca płyta.
Dostarczyciel bitów, Dk zarówno jak i Ms, który ciosał scratche są członkami mojej ekipy WFNS crew dlatego tym bardziej polecam sprawdzić materiał przygotowany przez moich ludzi.

Do pobrania z:
DAJ SPOKÓJ [EP 2012]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz