www.zulukuki.com

BLOG, KTÓRY OBECNIE PRZEGLĄDASZ JEST NIEAKTYWNY OD DŁUŻSZEGO CZASU. JA NADAL PISZĘ I MAM SIĘ DOBRZE. ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ: WWW.ZULUKUKI.COM

czwartek, 5 stycznia 2012

"Pizganie" - Documentary

Pizganie - tak w środowisku tańca clown walk w Polsce mówi się potocznie na tańczenie (czego nie rozumiem zupełnie).
Sama nazwa jak i środowisko obserwowane przeze mnie jest specyficzne.
By pokazać jak w moich oczach wygląda ta subkultura taneczna zaprosiłem do współpracy innego tancerza clown walk, Snem'a, który podzielając moje poglądy chętnie się zgodził na udział w projekcie.
Film "Pizganie - Documentary" to nasz pogląd na to co się dzieje.
Ten projekt nie ma się podobać, ma o czymś mówić.
Zaskakującą sprawą jest to, że większość osób, które wyraziły poparcie dla projektu tak naprawdę są ofiarami tego filmu i jego przekazu. Ludzie wypierają fakt, że to o nich szukając czegoś co także im nie pasuje lub widzą w tym projekcie po prostu śmieszną parodie. Szkoda, że nie dostrzegają, że to parodia ich samych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz