www.zulukuki.com

BLOG, KTÓRY OBECNIE PRZEGLĄDASZ JEST NIEAKTYWNY OD DŁUŻSZEGO CZASU. JA NADAL PISZĘ I MAM SIĘ DOBRZE. ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ: WWW.ZULUKUKI.COM

piątek, 29 czerwca 2012

Daj poczuć Jamajke mi ! Konkurs Konkurs Konkurs !

darmowy hosting obrazków

Ej Ty, Ty i Ty też !
Potrzebuję Waszej pomocy Czytelnicy !
Otóż startuję w konkursie facebookowym, dzięki któremu będę mógł wziąć udział w warsztatach dancehallowych.
Hy hy - tak ja i dancehall to nowy zamysł i wielkie ryzyko! Ale czego się nie robi gdy ciało jak i dusza wołają o to by zrobić krok do przodu i spróbować czegoś nowego, co może wpłynie jakoś na moje tańcowanie i życie.
Możesz mi pomóc w bardzo prosty sposób.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=442421925789650&set=a.216457495052762.58826.172062579492254&type=1&theater
Tam u góry klikasz w ten link. Później odnajdujesz mój komentarz, a z racji, że jest 4 od góry to długo szukać nie musisz i po prostu go "lajkujesz" a ja w tym momencie jestem Ci niesamowicie wdzięczny oraz jestem coraz bliżej wygrania konkursu.

Także dzięki z góry dobry Czytelniku !
Kuki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz