www.zulukuki.com

BLOG, KTÓRY OBECNIE PRZEGLĄDASZ JEST NIEAKTYWNY OD DŁUŻSZEGO CZASU. JA NADAL PISZĘ I MAM SIĘ DOBRZE. ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ: WWW.ZULUKUKI.COM

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Moim okiem na: "O Hip Hopie w szkolnej ławce" | 7.01.2013 | ZS Nr.2 w Mrągowie



Godzina 6:00 – dzwoni budzik informujący, że właśnie rozpoczął się kolejny dzień, który z pewnością zaliczyć będzie można do tych udanych.
    Poranne ogarnięcie, plecak spakowany i wylot z domu na gdański dworzec PKS, który to posłużył nam jako środek lokomocji na Warmię, a konkretnie do Olsztyna. Mówiąc nam mam na myśli mnie i Śniega, który wraz ze mną prowadzi spotkania „O Hip Hopie w szkolnej ławce”. Mimo, że to nie mój pierwszy wykład gdzieś w Polsce, to w ramach w/w projektu jest to pierwsze spotkanie, które odbędzie się w szkole po za granicami Trójmiasta. Do Olsztyna jechałem w półtowarzystwie – oznacza to, że pół drogi towarzyszył mi Śniegu, drugie pół drogi spał, dzięki czemu ja mogłem zabrać się za czytanie jakiś materiałów uczelnianych.


darmowy hosting obrazków

Check point Olsztyn – tam szybkie ogarnięcie dalszej strategii na dalszą trasę, zakup biletów powrotnych i szybka opcja McDonald – który zasponsorowała nam spółka PKP :) . Gdy tak sobie siedzieliśmy i zajadaliśmy się niezdrowym jedzeniem do maka wpadła banda tańcorów złożona z trzech typów i tak oto w miły sposób wspólnie posiedzieliśmy sobie z 15 minut, zrobiliśmy to cudowne zdjęcie, które widnieje poniżej i udaliśmy się w swoje strony – my na bus do Mrągowa, oni na Dworzec PKP (Pozdrowionka Mauy, Hard i Answer!)


darmowy hosting obrazków

   Okey. 240 kilometrów za nami i już przed dworcem w Mrągowie oczekujące nas, Natalia oraz Pani Magdalena, która jako nauczyciel objęła opieką nasze wydarzenie. Przemierzając Mrągowo samochodem zostaliśmy zapoznani z walorami tego miasta po czym trafiliśmy do miejsca docelowego jakim był Zespół Szkół Nr.2.
   Wdrapując się po schodach dotarliśmy do auli szkolnej, która to została dokładnie przygotowana na całe wydarzenie. Godzina 15:00 się zbliżała, a sala auli wzbogaciła się o zaledwie kilka osób. Taką opcję zawsze trzeba brać pod uwagę patrząc, że wydarzenie odbyło się po zajęciach lekcyjnych gdzie większość głów myśli już o tym by uciec z tego budynku. Na szczęście skromna ilość publiki była tylko chwilowa i w niedługim czasie diametralnie wzrosła.
   O Hip Hopie w szkolnej ławce czas zacząć rozmawiać. Bardzo pozytywnym i przesympatycznym aspektem całego wydarzenia był fakt iż uczestniczyły w nim dwie nauczycielki oraz Pani dyrektor owej placówki. Jeszcze pozytywniejszą sprawą było to, że w bardzo aktywny sposób brały udział w spotkaniu wykazując się ogromną otwartością na zjawisko kulturowe, z którym jak same przyznały w najmniejszym stopniu się nie utożsamiają. Jeśli chodzi o Śniega, który ma swoją własną rolę w tym wydarzeniu bardzo się cieszę i jestem dumny widząc u niego postępy i zaangażowanie. W porównaniu do poprzednich szkół, ta w Mrągowie okazała się mega otwarta, aktywna i chętna rozmawiać. Na zakończenie zostałem poproszony o mały showcase taneczny, a korzystając z wiedzy, że na sali jest jeszcze jedna osóbka, która tańczy Clown Walk postanowiłem zaprosić ją do tego „występu”.

darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków


    Całe wydarzenie, uczestników no i grono pedagogiczne oceniam na wielki plus! (Choć takich spraw oceniać się nie powinno) To była naprawdę wielka przyjemność prowadzić dla nich to spotkanie. Miło było usłyszeć zarówno od nauczycieli jak i dyrektora szkoły szczere podziękowania za nasze działania. A ja zarówno tam w trakcie wydarzenia jak i tutaj ponownie dziękuję Natalii za wyjście z inicjatywą, zaproszenie nas oraz organizację całego wydarzenia. Kolejny raz utwierdzam się w przekonaniu, że w młodych ludziach jest mnóstwo pozytywnej energii, trzeba im tylko zaufać i pozwolić rozłożyć skrzydła. MEGA!

darmowy hosting obrazków


















    Następnie Natalia zabrała nas na obiad na stołówkę w bursie szkolnej czym jaram się niesamowicie! Przypomniało mi to czasy gdy sam mieszkałem w internacie i codziennie uczęszczałem na obiad do takiego właśnie miejsca.


darmowy hosting obrazków


   Czas wracać i załadować się do autobusu, następnie w Olsztynie przesiąść do pociągu i wracać do Gdańska. Tak jeśli chodzi o drogę powrotną to Śniegu także ją przespał – jeśli szukacie towarzysza podróży to nie polecam. (przespałem tylko połowę! ~Śniegu)
Żarty żartami, a tu czas się kłaść spać. Kolejny dzień i kolejne spotkanie „O Hip Hopie w szkolnej ławce”, tym razem w Malborku.


darmowy hosting obrazków
darmowy hosting obrazków

Universal Zulu Nation Chapter Poland w działaniu.
Pokój!

Kuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz