www.zulukuki.com

BLOG, KTÓRY OBECNIE PRZEGLĄDASZ JEST NIEAKTYWNY OD DŁUŻSZEGO CZASU. JA NADAL PISZĘ I MAM SIĘ DOBRZE. ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ: WWW.ZULUKUKI.COM

wtorek, 12 marca 2013

Emocje mówią wierszem: .ka

.ka'

patrzę jakby na twarz z porcelany
choć nie chodzi o sztuczność a strach
że ktoś mógłby chcieć zmieniać owego piękna stany
że ktoś w ogóle mógłby...
tak detale uśmiechu kształtów przerobić
tak nagle w smutek czy tak nagle w płacz
i jak każda porcelana wymalowane ma kultury dorobki
na tej wymalowane oczy spoglądające na świat
odkrywając jego tajemnice
w swoim spojrzeniu zapisując kolejne
ja chcę wyczytać w nich życie
zarówno jak ona tajemnicze tak jak i piękne


.zulu kuki

5 komentarzy:

  1. Do kogo piszesz te wiersze? jeżeli mogę sie zapytać. Bo są pięknę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całkowicie nie ma znaczenia :)

      Usuń
    2. Czyli to są twoje uczucia względem pewnej osoby ?

      Usuń
    3. Tak to zdecydowanie są moje uczucia. One są ładunkiem, który powoduje że w ogóle wiersze mają swój początek. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń