www.zulukuki.com

BLOG, KTÓRY OBECNIE PRZEGLĄDASZ JEST NIEAKTYWNY OD DŁUŻSZEGO CZASU. JA NADAL PISZĘ I MAM SIĘ DOBRZE. ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ: WWW.ZULUKUKI.COM

wtorek, 12 marca 2013

Zulu Kuki x ROCAWEAR 2013 FW Lookbook

    W imieniu swoim jak i marki odzieżowej Rocawear, założonej przez chyba wszystkim znanego rapera Jay-Z, chciałem zaprosić Was do sprawdzania nowego lookbooka z odzieżą, którą Rocawear oferuję na jesień 2013.
Dlaczego ja także zapraszam?
A no dlatego, że zostałem zaproszony do współpracy przy tworzeniu tego właśnie projektu.

Sprawdzajcie produkcję oraz to co Rocawear dla Was przygotowała.




__________________________________________________________


https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/644308_136535796517651_845987500_n.jpg


Hip Hop Lifestyle.
Zulu Kuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz